Lidl Polska w najnowszym spocie reklamowym przedstawił wyniki porównania wartości zakupów w swoich sklepach i u konkurencji, opierając się na 15 wybranych produktach. Wnioski są jednoznaczne – w każdym sklepie Lidl, niezależnie od lokalizacji w mieście, ceny za te same produkty są identyczne i niższe niż u konkurentów. Spot, emitowany w mediach, porusza temat różnic cenowych w różnych dzielnicach miasta, podkreślając, jak dużą różnicę mogą one stanowić dla konsumentów.
Z naszych obserwacji wynika, że różnice w cenie za identyczny zestaw przykładowych produktów między sąsiednimi dzielnicami u naszych konkurentów mogą osiągać ponad 17 zł. Ceny różnią się nie tylko na poziomie regionów, lecz nawet w obrębie jednego miasta! W Lidl Polska do klientów podchodzimy uczciwie i odpowiedzialnie. Naszym celem jest zapewnienie każdemu niskich, atrakcyjnych cen i wysokiej jakości produktów. Dodatkowo klienci mogą korzystać ze zniżek w aplikacji Lidl Plus na terenie całego kraju.— mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.
Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, jak system elektronicznych etykiet cenowych ESL, firma może automatycznie aktualizować ceny i informacje o produktach, zapewniając klientom dostęp do najnowszych ofert w czasie rzeczywistym.
Kampania jest promowana w szerokim spektrum mediów, w tym telewizji, radiu, gazetkach Lidla, mediach społecznościowych oraz na YouTube, w celu dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Za realizację kampanii odpowiada agencja GPD Agency przy współpracy z Havas Media.
Dzięki tej inicjatywie Lidl Polska jeszcze raz potwierdza swoje zaangażowanie w zapewnienie konsumentom dostępu do przystępnych cen oraz wysokiej jakości produktów, umacniając swoją pozycję na rynku jako marka dbająca o potrzeby wszystkich klientów.