Testerki jednomyślnie: najważniejsze jest pielęgnujące działanie kosmetyków i brak mikroplastiku w ich składzie

Test Konsumencki Bobini 2023, skupiający się na produktach pielęgnacyjnych dla dzieci, przyniósł jednoznaczne wyniki. Młode mamy oceniły jakość i delikatność oferty, zwracając uwagę na kluczowe aspekty, takie jak pielęgnacyjne działanie kosmetyków i brak mikroplastiku w ich składzie. Z badania wynika również, że konsumentki przykładają wagę do czytania etykiet i preferują produkty o naturalnym pochodzeniu składników myjących.

Opinie uczestniczek testu są zgodne: Bobini wyróżnia się świetną jakością i ceną, co sprawia, że marka jest rekomendowana z pełnym przekonaniem. Produkty są chwalone za wydajność, delikatny zapach, dużą pojemność opakowań i łagodność dla oczu, wszystko to przy zachowaniu przystępnej ceny. Uczestniczki podkreślają także bezpieczeństwo, hipoalergiczność i wartość produktów dla nowo narodzonych dzieci i ich matek.

Zgromadzone w trakcie testu opinie i dane liczbowe wskazują na ważne tendencje w segmencie rynku produktów pielęgnacyjnych dla dzieci, potwierdzając wzrost świadomości konsumentek na temat składu i działania kosmetyków.

Czy konsumentki czytają etykiety produktów dla dzieci?

W badaniu Rodzina Bobini 2023 postawiono pytanie uczestniczkom o wpływ informacji o braku mikroplastiku w recepturze produktów na ich wybór. Aż 78% respondentek potwierdziło, że jest to dla nich ważny czynnik decyzyjny, podczas gdy tylko 18% nie miało wyraźnego zdania na ten temat, a 4% stwierdziło, że nie wpływa to na ich decyzje zakupowe. Te wyniki jasno wskazują na to, że konsumentki priorytetowo traktują jakość składu produktów dla dzieci i dążą do świadomego wybierania ofert.

Dodatkowo, ankietowane zostały zapytane o czytanie etykiet produktów, co ujawniło, że 89% z nich regularnie sprawdza skład, 10% robi to sporadycznie, a jedynie 1% nigdy nie zwraca na nie uwagi. Tak wysoki odsetek czytających etykiety świadczy o rosnącej świadomości konsumentek dotyczącej komponentów kosmetyków.

Oceny produktów marki Bobini również były bardzo pozytywne – niemal wszystkie uczestniczki oceniły je na najwyższym poziomie skali od 7 do 10. Co więcej, 100% respondentek doceniło hipoalergiczność oferty Bobini, a 88% wskazało ją jako kluczowy powód swojego wyboru, co potwierdza wysoką wartość i zaufanie do marki wśród konsumentek.

Internet jest miejscem aktywności konsumentów Bobini, więc naturalnym jest, że obserwujemy social media czy fora, gdzie z radością widzimy, że nasze produkty są polecane przez mamy. Organizując Test Konsumencki 2023 chcieliśmy wyjść im jeszcze bardziej naprzeciw, poznać ich zdanie na temat naszych produktów oraz dać możliwość opowiedzenia o swoich doświadczeniach z marką. Wyniki po raz kolejny utwierdziły nas w przekonaniu, że to co robimy i jak robimy – ma sens. Cieszymy się z tak pozytywnych ocen i tego, że właściwości produktów, na które kładziemy silny nacisk m.in. hypoalergiczność, brak mikroplastiku, delikatny zapach, opakowanie przeznaczone do recyklingu czy przystępna cena są dla konsumentów ważne i wysoko oceniane. Dostrzegamy również, że jednymi z najważniejszych kryteriów przy wyborze produktów dla dzieci są m.in. wydajność produktu i wysoka zawartość składników pochodzenia naturalnego, których w formułach Bobini znajdziemy nawet aż do 98% – powiedziała Agnieszka Komorek, Brand Manager marki Bobini.

Bobini jako marka lubiana i chętnie wybierana

Ankieta przeprowadzona wśród polskich matek potwierdziła, że produkty marki Bobini przeznaczone do pielęgnacji i mycia dzieci cieszą się dużym uznaniem. Aż 96% respondentek uznało Bobini za markę oferującą produkty wysokiej jakości w rozsądnej cenie, a 93% stwierdziło, że są one wydajne. Równie pozytywne opinie dotyczyły zapachu linii produktów Baby, a bezwzględnie wszystkie badane potwierdziły, że kosmetyki Bobini są delikatne dla skóry. Niemal wszystkie uczestniczki badania wyraziły chęć polecenia tej marki innym, doceniając bogatą zawartość składników naturalnych w jej produktach.

Poleciłabym tę markę ponieważ jest ona dostępna dla każdego, może używać jej cała rodzina, więc nie ma potrzeby kupowania kilku osobnych produktów. Skład jest bardzo dobry, produkty są idealne dla skóry delikatnej, podrażnionej, na plus jest także to, że są one hypoalergiczne – czytamy jedną z odpowiedzi na pytanie.

Inne testerki wskazują też na zalety produktów przy stosowaniu ich do wrażliwej skóry, podatnej na podrażnienia czy alergie: Uwielbiam wszystkie produkty marki Bobini. Starszy synek ma AZS więc tym bardziej zwracam uwagę na skład kosmetyków, jakie używamy. Z pewnością wrócę do tych produktów”. Czytamy również: „Myślę, że zamienię moją aktualną markę, raz – z powodu ceny i wydajności, a dwa – ponieważ dzieci z alergiami dobrze reagują na te płyny i nie maja żadnych zmian”, a także: „Oczywiście będę kupować ponownie produkty Bobini jak tylko się skończą. Maluszek po chorobie rumienia zakaźnego dostał plamek, a stosowane Państwa produkty pomogły je bez podrażnień nawilżyć. DZIĘKUJĘ”

Równolegle do akcji testowania produktów zorganizowano konkurs, w którym do wygrania był roczny zapas kosmetyków Bobini dla całej rodziny. Za organizację i koordynację akcji odpowiada agencja Soul & Mind Group.