Bordowa gładka koszulka - Piżamy - Piżamy i homewearBordowa gładka koszulka, 99.9 PLN - Koszulka z długim rękawem. Dekolt w serek. - Modowe trendy AW 2019 dla kobiet : bielizna, odzież sportowa, motywy etniczne i cygańskie, buty, dodatki, akcesoria i stroje kąpielowe.Wiecej informacji na:zapisani sobie forum |
Bluzka z kolekcji Tommy Hilfiger. Model wykonany z materiału. Posiada okrągły dekolt.
- Prosty fason.
- Okrągły dekolt.
- Materiał: tkanina.
- Gładki materiał.
- Ozdobne wiązanie.
- Długość rękawa: 62 cm.
- Długość: 58 cm.
- Szerokość pod pachami: 42 cm.
- Wymiary podane dla rozmiaru: XS.
Skład:
Materiał 1: 5 % Elastan, 95 % Wiskoza
Materiał 2: 100 % Poliester
ID produktu: 492
Sukienka z kolekcji Only. Rozkloszowany model wykonany z wzorzystej tkaniny.
- Spiczasty dekolt.
- Rozkloszowany fason.
- Ozdobne wstawki.
- Długość rękawa: 58 cm.
- Długość: 88 cm.
- Szerokość pod pachami: 46 cm.
- Wymiary podane dla rozmiaru: 36.
Skład:
100 % Poliester
ID produktu:
4921-SUD0N0
Kod producenta:
1515904
Dostępność produktów w dzisiejszym świecie nie jest żadnym problemem. Zarówno sklepy stacjonarne, jak i te internetowe są przepełnione asortymentem. Jednak produktów dobrej jakości na próżno szukać w niektórych sklepach. Warto więc zadać sobie pytanie, jakie zalety mają sprzedaż stacjonarna oraz internetowa, a przede wszystkim jakie problemy możemy napotkać, jeśli zdecydujemy się na jedną z tych opcji.
Okulary przeciwsłoneczne sprawiają, że każda stylizacja nabiera charakteru, stając się jej nieodłącznym elementem do tego stopnia, że nosi się je zarówno latem, jak i zimą, łącząc już nie tylko z eleganckimi ubraniami, ale także sportowymi. Akcesorium to jest prawdziwą koniecznością, i nie słuchaj tych, którzy mówią, że okulary przeciwsłoneczne powinno się nosić tylko latem. Podczas tygodni mody nosili je wszyscy ci, którzy jak wiemy, nie tylko podążają za modą, ale także ją dyktują. Ale bądź ostrożna,...
Agnieszka Więdłocha to popularna aktorka młodego pokolenia, która często pokazuje się w projektach polskich marek. Tym razem wizerunek Więdłochy postanowiła wykorzystać marka Warszawska Lala (PLNY LALA) - aktorka wystąpiła w sesji wizerunkowej promującej najnowszą kolekcję. Marka Warszawska Lala (PLNY LALA) należy do rapera TEDE, a powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie dziewczyn, które podkradały swoim chłopakom bluzy, t-shirty oraz czapki. Za świetne projekty odpowiada Elisa Minetti. Ubrania Warszawska Lala (PLNY LALA) noszą polskie i zagraniczne gwiazdy, m.in. Natalia Siwiec, Agnieszka Sz...