Agnieszka Więdłocha to popularna aktorka młodego pokolenia, która często pokazuje się w projektach polskich marek. Tym razem wizerunek Więdłochy postanowiła wykorzystać marka Warszawska Lala (PLNY LALA) – aktorka wystąpiła w sesji wizerunkowej promującej najnowszą kolekcję.
Marka Warszawska Lala (PLNY LALA) należy do rapera TEDE, a powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie dziewczyn, które podkradały swoim chłopakom bluzy, t-shirty oraz czapki. Za świetne projekty odpowiada Elisa Minetti.
Ubrania Warszawska Lala (PLNY LALA) noszą polskie i zagraniczne gwiazdy, m.in. Natalia Siwiec, Agnieszka Szulim, Magdalena Frąckowiak, Paulina Krupińska, Natalia Klimas oraz Gigi Hadid. Teraz dołączyła do nich Agnieszka Więdłocha, która w sesji promującej najnowszą kolekcję pozuje w swobodnych, ulicznych stylizacjach, z rozczochraną czupryną i czerwonymi ustami.