biało czarne paznokcie
Skarpetki z kolekcji adidas. Model wykonany z elastycznego materiału. W komplecie dwie pary.
Skład:
73 % Bawełna, 3 % Elastan, 24 % Poliester
ID produktu:
4901-LGD02H
Kod producenta:
CV4386
Ocieplana kurtka jeansowaOcieplana, krótka kurtka jeansowa typu sherpa. Zewnętrzną warstwę tego modelu wykonano z denimu, a środek z miękkiej, pluszowej dzianiny. Kurtka ma kołnierz i długie rękawy zakończone mankietem zapinanym na metalowy guzik. Z przodu znajduje się zapięcie na rząd guzików. Model ten ma cztery kieszenie: z przodu, po bokach dwie wpuszczane, a na górze dwie naszywane z klapką zamykaną na guzik. Modelka na zdjęciu ma 178 cm wzrostu i nosi rozmiar 38.Wiecej informacji na:trzy metry nad niebem |
Skarpetki z kolekcji adidas. Model wykonany z elastycznego materiału. W komplecie dwie pary.
Skład:
73 % Bawełna, 3 % Elastan, 24 % Poliester
ID produktu:
4901-LGD02H
Kod producenta:
CV4386
Jeansy z kolekcji Trendyol. Model wykonany z bawełnianego denimu.
- Fason mom fit.
- Zwężana nogawka.
- Zapięcie na guzik i suwak.
- Wsuwane kieszenie.
- Szerokość w pasie: 34 cm.
- Szerokość w biodrach: 44 cm.
- Wysokość stanu: 28 cm.
- Szerokość nogawki na dole: 16 cm.
- Szerokość nogawki: 27 cm.
- Długość nogawki: 89 cm.
- Wymiary podane dla rozmiaru: S.
Skład:
10
Pischinger, w niektórych regionach nazywany andrutem, to wafle przełożone dowolną, kremową masą. Jego twórcą jest Oscar Pischinger, wiedeński cukiernik i właściciel firmy produkującej czekoladę, który w 1881 wymyślił wafle przekładane czekoladowym kremem. Firmy już dawno już nie ma, ale sama marka została. Oryginalne wafle - Pischinger Torte - mozna kupić w Wiedniu. W przypadku...
Dobór idealnych spodni to modowy problem, z którym zmaga się wiele kobiet. Niezależnie od tego, czy szukasz garderoby do pracy, na specjalną okazję, czy po prostu chcesz wyglądać elegancko na co dzień, istnieją pewne zasady, które pomogą Ci wybrać spodnie idealnie dopasowane do Twojej figury i stylu. Jakie eleganckie spodnie damskie wybrać? Od szerokich fasonów, popr...
Na platformach społecznościowych często obserwujemy zjawisko obrażania i deprecjonowania osób dotkniętych otyłością. Według najnowszych badań, aż 48% Polaków dostrzega przypadki upokarzania i zawstydzania osób z nadwagą, co jest formą tzw. fatshamingu. To zjawisko przybiera na sile w social mediach, gdzie niedawno pojawił się hasztag #fatshamingworks. Użytkownicy...