Premiera ekskluzywnej kolekcji butelek Rainbow od Waterdrop

Austriacka marka Waterdrop prezentuje ekskluzywną szklaną butelkę Rainbow w barwach tęczy. Ta limitowana edycja łączy estetykę z działaniem na rzecz społeczności LGBTQIA+, ponieważ część dochodów ze sprzedaży będzie przeznaczona na wsparcie organizacji działających na rzecz tej społeczności.

Butelka została wykonana z wytrzymałego i neutralnego w zapachu szkła borokrzemowego, wyposażona w metalową, szczelną zakrętkę, odporną na zarysowania. Jest ona przystosowana do użytku zarówno z gorącymi, jak i zimnymi napojami, a jej pojemność wynosi 600 ml. W zestawie znajduje się również błękitny pokrowiec neoprenowy, który chroni butelkę oraz pomaga utrzymać temperaturę napoju na dłużej.

W czerwcu, miesiącu będącym miesiącem wsparcia dla społeczności LGBTQIA+, Waterdrop zobowiązał się przekazać 10% z każdej sprzedanej butelki Rainbow na wsparcie dwóch organizacji: 5% dla OutRight Action International oraz kolejne 5% dla Queer Base.

Zrównoważony rozwój w strategii Waterdrop

Waterdrop kieruje swoje działania na bycie liderem w zakresie ekologii w branży napojowej. Marka, obecnie obecna w ponad 20 000 punktach sprzedaży na całym świecie, promuje proekologiczne rozwiązania. Do ambasadorów i inwestorów marki należą znane osobistości sportu, takie jak Hubert Hurkacz, Andrey Rublev i Taylor Fritz. Waterdrop skupia się na redukcji odpadów plastikowych, promując butelki wielokrotnego użytku oraz oferując Microdrinki bez dodatków cukru i konserwantów, co wpisuje się w globalne trendy zrównoważonego rozwoju i dbałość o zdrowie konsumentów.