Lidl Polska wystartował z profilem na TikToku!

TikTok to prawdziwa skarbnica internetowej rozrywki, która każdego dnia przyciąga miliony użytkowników z całego świata. Od viralowych filmików i tanecznych wyzwań, po kreatywne tutoriale – platforma stała się centrum trendów, wyszukiwarką i miejscem, gdzie każdy może poczuć się jak gwiazda. Dlatego sobota, 3 sierpnia, będzie dniem szczególnym – Lidl Polska dołącza do społeczności TikToka! Dzięki współpracy z topowymi influencerami, sieć sklepów wprowadza zupełnie nowy poziom zabawy, informacji i inspiracji!

Co znajdziemy na TikToku Lidl Polska? Platforma będzie regularnie prezentować treści promujące ofertę dostępnych w sklepach, takie jak Tygodnie Tematyczne czy przepisy z Kuchni Lidla. Na widzów czeka także szeroka gama filmów komediowych, które na pewno wywołają uśmiech na twarzy! TikTokowicze mogą liczyć na porcję pomysłów, humoru, inspiracji, smaków i niespodzianek!

Największy transfer tego roku – Marta i Miłosz jako nowi „pracownicy” Lidla

TikTok wymaga od twórców błyszczenia i zdobywania serc widzów. Co sprawia, że niektóre filmiki zdobywają miliony wyświetleń, podczas gdy inne giną w czeluściach Internetu? Klucz tkwi w charyzmie! Dlatego Lidl Polska nawiązał wyjątkową współpracę z Martą Zgutczyńską i Miłoszem Muziołem, którzy od soboty, 3 sierpnia, oficjalnie stają się „pracownikami” Lidla.

Marta Zgutczyńska, znana na TikToku jako @zguta, to aktorka i standuperka, która zdobyła serca widzów rolą ekspedientki w jednej z sieci dyskontów. Jej kreacja była na tyle przekonująca, że wielu uwierzyło, iż naprawdę tam pracuje! Teraz fani mogą zobaczyć ją w nowej roli – jako pracownicę sklepu Lidl. Towarzyszyć jej będzie Miłosz Muzioł (@milosz_muziol), popularny tiktoker, którego popularność rośnie w zawrotnym tempie. Razem stworzą dynamiczny duet, który uczyni zakupy w Lidl Polska jeszcze bardziej atrakcyjnymi, a scrollowanie treści na TikToku – jeszcze przyjemniejszym!

Lidl HUNT – szansa na 1000 złotych!

Z okazji premiery kanału Lidl Polska na TikToku, sieć przygotowała wyjątkową akcję dla pełnoletnich widzów. Lidl HUNT to konkurs, w którym każdego dnia jedna osoba może wygrać 1000 zł na zakupy w sklepie Lidl Polska! Jak wziąć udział? Od poniedziałku, 5 sierpnia, regularne posty będą przerywane specjalnymi komunikatami z rebusami. Rozwiązaniem każdego rebusu jest miasto oraz konkretny sklep Lidl, gdzie na pierwszą, pełnoletnią osobę czekać będzie nagroda w wysokości 1000 zł do wykorzystania w sklepie Lidl Polska. Gościem, który poprowadzi akcję, jest znany generacji Z – Łatwogang! To prawdziwa legenda polskiego TikToka, który m.in. przejechał 80 kilometrów na rowerze w Afryce, szukał gwiazdy futbolu w Brazylii i przefarbował włosy na barwy brazylijskiej flagi.

Konkurs Lidl HUNT trwa od poniedziałku, 5 sierpnia, do soboty, 10 sierpnia. Akcja obejmuje 6 miast w Polsce i jest przeznaczona wyłącznie dla osób pełnoletnich.