Czy w Żabce można kupić Bubble Tea? Ile ml ma Bubble Tea z zabki?

Żabka wprowadza Bubble Tea

Żabka, popularna sieć sklepów, wprowadziła nowy smak Bubble Tea, który jest obecnie bardzo popularny. Kubek kosztuje 3,99 zł i zawiera małe kulki wypełnione smakiem, co stanowi klasykę wśród napojów typu Bubble Tea.

Nowy smak Bubble Tea w Żabce

Od początku lipca w Żabkach dostępny jest nowy smak, który wcześniej był dostępny tylko w ograniczonej ilości. Teraz będzie on łatwiej dostępny w większości sklepów Żabka. Wcześniej w wybranych lokalizacjach można było znaleźć smak Tutti Frutti, ale teraz sieć postanowiła udostępnić go szerzej. Warto zapytać o dostępność tego smaku podczas zakupów. Pomarańczowy smak jest również dostępny i nie wywołuje już takich emocji.

Kampania „Fala nowych smaków”

Żabka uruchomiła letnią kampanię „Fala nowych smaków”, w której oferuje różnorodne, oryginalne napoje w atrakcyjnych cenach. Przy zakupie dwóch takich samych produktów objętych promocją za drugi można zapłacić nawet do 57% mniej. Kampania obejmuje szeroką gamę napojów, które nie tylko zaspokoją pragnienie, ale również dostarczą solidną dawkę witamin.

Witaminowe orzeźwienie

Wśród dostępnych napojów znajdują się różne warianty wody witaminowej marki No Rush, napój Oshee Witamin Lemonade oraz bezcukrowy napój Dzik Vitamin Boost. W gorące dni orzeźwienie zapewnią także napój od Buddy – Doze Green Tea Honey, bezkofeinowy Tiger Placebo Classic oraz orzeźwiające Bubble Tea z kulkami tapioki o smaku arbuza.

Limitowane edycje i dodatkowe oferty

Żabka oferuje również limitowaną edycję Pepsi Electric Blue, wyróżniającą się niebieskim kolorem i intensywnym cytrusowym smakiem, dostępną tylko od czerwca do początku lipca. Przy zakupie dwóch butelek tego napoju, za drugą zapłacimy 51% mniej. Dodatkowo, z aktywnym kuponem Żappki, do zakupionych napojów można dobrać kubek z lodem za jedyne 2 zł (limit 1 szt. na dzień).

Przeczytaj też:  Ile kosztuje mochi Miss Ti w Biedronce? Jak jeść mochi z Biedronki?

Promocje i kampania marketingowa

Kampania „Fala nowych smaków” jest wspierana szeroko zakrojoną akcją promocyjną, obejmującą spoty telewizyjne, promocje w internecie oraz informacje w sklepach Żabka i na ich kanałach komunikacyjnych. Tajemniczą postacią w kampanii jest Quebonafide, który szuka ochłody w jednym ze sklepów w Ciechanowie.

Żabka, poszukując inspirujących produktów, wprowadza do swojej oferty wegańskie lody i napoje, które z pewnością przypadną do gustu klientom, nie tylko fanom rapu.