Lidl Polska w najnowszym spocie reklamowym przedstawił wyniki porównania wartości zakupów w swoich sklepach i u konkurencji, opierając się na 15 wybranych produktach. Wnioski są jednoznaczne – w każdym sklepie Lidl, niezależnie od lokalizacji w mieście, ceny za te same produkty są identyczne i niższe niż u konkurentów. Spot, emitowany w mediach, porusza temat różnic cenowych w różnych dzielnicach miasta, podkreślając, jak dużą różnicę mogą one stanowić dla konsumentów.
Zdarza się, że osoby, które zmagają się z rosnącymi wyzwaniami finansowymi, znajdują się w sytuacji przekroczenia swoich możliwości spłaty zobowiązań. W takich okolicznościach można skorzystać z pomocy prawnej na różnych etapach procesu oddłużania. Kancelaria EuroLege, specjalizująca się w tej dziedzinie, prowadzi negocjacje z wierzycielami oraz reprezentuje Klientów w sądach. Oferuje również wsparcie w sprawach egzekucyjnych. Zajmuje się oceną sytuacji prawnej i finansowej.
Pomoc ...
Rozglądasz się za taką torebką, która będzie wpisywała się w najnowsze trendy, ale będzie miała również oryginalny i niebanalny wygląd? Chcesz jednocześnie, aby była ona wygodna w codziennym użytkowaniu? Poznaj przygotowane przez nas fasony!
Mała torebka listonoszka – niewielka, ale praktyczna
Listonoszki przeżywają dzisiaj wielki powrót, dlatego obecnie ten fason torebek można zobaczyć w ofercie ni...