Mango - Bluzka Ross białyBluzka z kolekcji Mango. Model wykonany z gładkiej tkaniny. Posiada okrągły dekolt. - Luźny model. Skład:
ID produktu:
-90-BDD00Z
|
Klapki typu mules na płaskiej podeszwie. Asymetryczny fason. W kolorze czerwonym. Wycięcie na podbiciu. Nosek w szpic.
Wysokość obcasa 2,5 cm
Botki z kolekcji Marco Tozzi. Model wykonany ze skóry naturalnej.
- Zapięcie na suwak.
- Okrągły, usztywniony nosek.
- Usztywniony nosek.
- Antypoślizgowa, tłoczona podeszwa.
- Tekstylne wnętrze.
- Długość wkładki wynosi: 23,5 cm.
- Wymiary podane dla rozmiaru: 37.
Skład:
Cholewka: Skóra naturalna, Wnętrze: Materiał syntetyczny, Materiał tekstylny, Podeszwa: Materiał syntetyczny,
Hiszpańska marka Desigual została założona w 1984 r. na Ibizie przez szwajcarskiego biznesmena Thomasa Meyera. W sprzedaży dostępne są kolekcje damskie, męskie oraz dziecięce. W tłumaczeniu Desigual oznacza "nie to samo". Jej twórca marzył o tym, aby stworzyć kolekcje ubrań dla ludzi, którzy chcą wyglądać inaczej, odróżniać się od innych. Pierwszym produktem Desigual była kultowa dżinsowa kurtka, uszyta ze skrawków materiałów o etniczym wzorze. Inspiracją dal projektantów Desigual jest morze śródziemne, słońce, światło i umiłowanie życia. Sklepy Desigual znajdują na całym świecie: w An...
Blogerka Fashionelka, czyli Eliza Wydrych-Strzelecka, dzięki sprzedaży swoich e-booków zarobiła milion złotych. W ubiegłym roku były to dwie książki kulinarne z przepisami "semiwegetariańskimi", w tym roku skupiła się na podręczniku, który wyjaśnia o co chodzi z hashtagami, stworzyła m.in. 12 katalogów hashtagów, które mają pomóc markom i influencerom zwiększyć liczbę wyświetleń zdjęć na Instagramie. Na ten moment przychód z książek kulinarnych wyniósł ok. 700 tys. zł, a z e-booki o hashtagach przyniosły ponad 350 tys. zł! Fashionelka dokonała wszystkiego samodzielnie, bez pomocy wydawcy. Ks...