Jacqueline de Yong - Spódnica białySpódnica z kolekcji Jacqueline de Yong. Model o rozkloszowanym kroju, wykonany z wzorzystej tkaniny. - Rozkloszowany fason. Skład:
ID produktu:
4910-SDD012
|
Body z kolekcji Etam. Model wykonany z koronkowego materiału.
- Cienka, elastyczna dzianina.
- Regulowane ramiączka.
- Zapięcie na haftki.
- Ozdobny detal z przodu.
Skład:
Podszewka: 100 % Bawełna, Materiał zasadniczy: 12 % Elastan, 88 % Poliamid,
ID produktu:
4920-BID0R4
Kod producenta:
649846705
Kurtka z kolekcji Vero Moda. Ocieplony model wykonany z gładkiego materiału.
- Prosty fason.
- Zapięcie na suwak.
- Podwyższony kołnierz.
- Model z kapturem.
- Odpinane futerko.
- Zapinane kieszenie.
- Ocieplony model na podszewce.
- Szerokość pod pachami: 47 cm.
- Szerokość w ramionach: 36 cm.
- Długość rękawa: 63 cm.
- Długość: 82 cm.
- Wymiary podane dla rozmiaru: S.
Na ogół każda dorosła kobieta wie w co się ma ubrać, idąc do garderoby ma w głowie zamysł w czym dziś będzie chodziła. Jej pomysły uzależnione są od okazji, inny strój wybierzemy na luźny spacer, a inny na elegancką kolację. Inaczej sprawa ma się w przypadku dziewczynek, tu obowiązują trochę inne reguły. Małe dziewczynki często podpatrują swoje mamy, starsze siostry- chcą tak jak one wyglądać modnie i czuć się komfortowo. Przejrzymy kilka dostępnych wariantów sukienek dla n...
Wnętrze biura odgrywa kluczową rolę w tworzeniu profesjonalnego i sprzyjającego atmosferze pracy. Nie tylko meble czy wystrój, ale także zasłony odgrywają istotną rolę w kształtowaniu pozytywnego wrażenia w miejscu pracy. Wybór odpowiednich zasłon do biura może znacząco wpłynąć na estetykę, funkcjonalność i komfort pracy, zarówno dla pracowników, jak i klientów. Przejdźmy do odkrywania tajemnic tego profesjonalnego elementu wystroju biurowego!
Właścicielką i dyrektorem kreatywnym polskiej marki odzieżowej La Mania jest Joanna Przetakiewicz. Projektantka urodziła się w 1967 r. w Warszawie i z wykształcenia jest radcą prawnym. Markę La Mania utworzyła w 2010 r. z pomocą samego Karla Lagerfelda. Celem businesswoman jest stworzenie lini pret-a-porter, czyli kolekcji ubrań dostępnych w sklepie, za sprawą produkcji seryjnej, a nie szytej na zamówienie. La Mania od lat odnosi sukcesy w Polsce oraz zagranicą.