Gadżety reklamowe dla branży kosmetycznej – jakie prezenty wręczać klientom?

Gadżety reklamowe to łatwy, skuteczny i względnie niedrogi sposób na kreowanie wizerunku, przywiązanie klienta do marki oraz wypromowanie organizacji. Jakie prezenty sprawdzą się w przypadku branży kosmetycznej? Dowiedz się, z jakich akcesoriów ucieszą się klienci gabinetów kosmetycznych, fryzjerskich czy salonów SPA.

Kosmetyczka z wyposażeniem

Jeśli chcesz pokazać klientom, jak są ważni dla Ciebie i Twojej firmy, podaruj im gadżety reklamowe. To niedroga, a przy tym skuteczna forma reklamy i budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Jakie gadżety są szczególnie polecane? Klientki i klienci Twojego biznesu z pewnością ucieszą się z akcesoriów kosmetycznych. Ważne, aby prezenty były przydatne, a jednocześnie estetyczne. Dlatego świetnym pomysłem na upominek jest elegancka kosmetyczka wraz z niezbędnym wyposażeniem.

Duża, pojemna kosmetyczka wykonana ze skóry naturalnej bądź wytrzymałego tworzywa to bardzo efektowny, a jednocześnie praktyczny upominek. Umieść na nim subtelne logo Twojej firmy, a za każdym razem, gdy obdarowany będzie z niego korzystać, przypomni sobie o marce. Do środka włóż przydatne akcesoria, takie jak lusterko, pędzle do makijażu z naturalnym włosiem albo zalotkę do rzęs.

Szlafrok z firmowym logo

Elegancki, wykonany z wysokogatunkowego materiału szlafrok to akcesorium, które z pewnością ucieszy obdarowaną nim osobę. Reklamowy szlafrok z wyhaftowanym logo lub dedykowaną grafiką to prezent bardzo praktyczny, a przy tym stylowy. Dzięki niemu klient będzie pamiętał o Twojej marce w zaciszu domowym. Co istotne, dobrej jakości szlafrok ucieszy każdego, niezależnie od płci czy wieku.

Wybierając gadżety reklamowe tego typu, zwróć uwagę na materiał, z którego je wykonano. Ważne, aby szlafrok był gruby, miękki i chłonny, najlepiej wykonany z wysokogatunkowego polaru bądź tkaniny frotte.

Zestaw do manicure

Cążki do skórek i pilnik do paznokci to akcesoria, z których ucieszy się każda kobieta, a i mężczyzna doceni możliwość bezbolesnego pozbycia się nieestetycznie zadartych paznokci. Dlatego polecanym pomysłem na upominek jest kompaktowy zestaw do manicure. To rodzaj gadżetu szczególnie polecany salonom oferującym zabiegi stylizacji paznokci. Na opakowaniu pudełka umieść logo swojego salonu. W ten sposób za każdym razem, gdy klient skorzysta z narzędzi do pielęgnacji paznokci, przypomni sobie o Twoim przedsiębiorstwie. To może zachęcić go do ponownego skorzystania z Twoich usług.

Długopis w kształcie szminki

Długopisy to bardzo powszechne gadżety reklamowe, wręczane od lat klientom przez firmy z różnych branż. Mogłoby się zatem wydawać, że to prezent oklepany, który nie robi już takiego wrażenia jak jeszcze dekadę temu. Tak może się dziać w przypadku zwyczajnych długopisów. Ty natomiast postaw na długopis niezwykły, który z pewnością zaskoczy i zachwyci obdarowaną nim osobę.

Niewielki długopis w kształcie szminki to świetny pomysł na firmowy prezent. Sprawdzi się w przypadku każdej firmy działającej w branży kosmetycznej. Niezależnie więc od tego, czy prowadzisz salon masażu, SPA, gabinet kosmetyczny czy fryzjerski, zaskocz swoje klientki oryginalnym długopisem. Niemal każda kobieta nosi przy sobie w torebce, aktówce, plecaku czy saszetce coś do pisania. Dzięki oryginalnemu kształtowi prezentu masz niemal pewność, że od teraz to właśnie długopis w kształcie szminki będzie najchętniej stosowany przez Twoje klientki.